środa, 18 kwietnia 2018

Taka historia, mozna powiedziec pozdroz do przyszlosci.

Jade do fryzjerki,
tak troche na ostatnia chwile wpadam,
rozgladam sie,
fotele jakies inne
ale w poczekalni  jest fontanna czyli zgadza sie.

To czekam az pojawi sie moja fryzjerka.
Czytam gazetke,
dziwie sie, ze jej sie przeciaga, bo zawsze jest bardzo punktualna
Moze kogos krzywo obciela i teraz ratuje sytuacje trwala ondulacja.

W koncu pani w recepcji widzi, ze czekam i czekam, pyta, do ktorej to pani? Margo? nie ma? A Margaret? Nie ma? Musi byc! I tak jak jej wmawiam nagle dzwoni komorka na ktorej wyswietla sie imie mojej fryjerki.
Hmmm.
Okazuje sie ze jestem w salonie kosmetycznym dwie przecznice za daleko. Bieguskiem wiec, usmialysmy sie gdy suszyla mi wlosy na stojaco z glowa do dolu, bo nie chciala bym szla z mokrymi a nastepne klijentki juz stukaly obcasem.

A teraz cdn bo na razie to nuda panie (zawiozlam juz kiedys dziecko na urodziny koleznaki dzien za wczesnie wiec phi)

Dostaje dzisiaj teksta od fryzjerki, ze zmienila miejsce i ze teraz pracuje

tam gdzie wtedy z rozpedu pojechalam.

26 komentarzy:

  1. Ha ha ha 😄😄😄
    Lola! Plakam ze śmiechu! 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Lola, jesteś niepowtarzalna!!:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Lola, nareszcie coś naskrobałaś! I jak zwykle z pompą! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo ty! I fajnie, że się odezwałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc dziewczynki!! To tak mnie nagle natchnienie zuapalo. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. podaj mi numery lotto;D
    może za miesiąc będą;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było poczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nareszcie! :)))
    Miśka ma rację, dyktuj te numery ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podalam, jak Miska przyleci helikopterm to wiesz dlaczego :P

      Usuń
  9. A w tej poczekalni nie spotkałaś czasem siebie, z przyszłości? To byłoby dopiero ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zdarzyło się kiedyś przyjść na egzamin nie o tej godzinie, choć byłam święcie przekonana, że to już i specjalnie przyszłam trochę wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakaś telepatia ci się włączyła, czy inne jasnowidztwo :D
    Basia Hesed ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłem tak przygnębiony, gdy mój mąż zostawił mi inną kobietę po tym, jak przez 5 lat byliśmy małżeństwem, ponieważ miałem raka, próbowałem poprosić go, aby do mnie wrócił, odmówił i powiedział, że nie ma już dla mnie uczuć po tym wszystkim poświęcenie zrobiłem wszystko, ponieważ go kocham, cały czas mnie bije, a mimo to wytrzymuję i płaczę cały dzień. Stałem się smutną kobietą po tym, jak przeszliśmy wszystko razem, po całej miłości, którą dzieliłem w przeszłości, nie wyobrażałem sobie życia bez niego, ponieważ moja miłość do niego była nieoceniona w handlu z jakiegokolwiek powodu. Pewnego dnia, kiedy przekraczam Internet, Widziałem wiele komentarzy na temat mocy uzdrawiania raka i przywrócenia twojego męża, a ja postanowiłem spróbować go zobaczyć, kontaktując się z nim pod adresem doctorosagiede75@gmail.com, a ja natychmiast odpowiedziałem i wyjaśniłem mu, przez co przechodzę, powiedział mi inna pani użyła voodoo na nim, więc zostawił mnie dla niej, pomimo mojej troski o niego i obiecał pomóc mi odzyskać mojego kochanka, a także pomóc mi, stawiam mu zakłopotane czary, walcząc w przyszłości iw najkrótszym czasie wszystko się zaczęło, ponieważ obaj wiedzą, że zdał sobie sprawę, że nigdy nie został dla niego wyprostowany, a za pięć dni mój mąż był w moim domu i czekał, aż wrócę z pracy, a kiedy zaczął mówić, że jest mu przykro, że nigdy nie wiedział, co było nadchodzę nad nim i następnego dnia jestem do szpitala w celu sprawdzenia i odkryłem, że jestem wolny od raka. dziękuję doktorze osagiede, jestem teraz szczęśliwy z moim mężem i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z doctorosagiede w celu uzyskania czaru zemsty i zaklęcia z powrotem lub leczenia jakiejkolwiek choroby, takiej jak rak i HIV lub chcesz awansować w swoim biurze E.T.C. przez doctorosagiede75@gmail.com powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wpis i historia z fryzjerką

    OdpowiedzUsuń